Tuesday, November 23, 2010

Join The Crew

  Viktor&Rolf for H&M

As posted earlier, I`m really into sweatpants these days, so here is the natural follow-up on sweatshirts.

I`ve been loving these since I got one from the Viktor&Rolf for H&M collection in 2006 (still the best collaboration for men to date) and here are a few of my favourites available online now:

Click brand for more
                                     LL Bean                             TopMan

                                    The Gap                         Ralph Lauren

                             Original Penguin             Knowledge Cotton Apparel

This post was made while listening to:
  Roxy Music "Manifesto" on Spotify

3 comments:

carinacharlotte said...

Rune!
Jeg visste ikke at du hadde blogg (...) Veldig oppegående jeg.
Klarte og sikre meg en tee og en leppestift. Temmelig kjedelig, jeg ville jo så gjerne ha to av kjolene og hvertfall et par sko. Men slik gikk det altså ikke da.
Kjøpte du ingenting til deg selv?
Jeg likte også Viktor&Rolf kolleksjonen, men den beste hittil var Jimmy Choo :-)

Rune said...

Skrev en god del for noen år siden og har freshet den opp og kjørt igang igjen :) Ikke no Lanvin på meg nei. Har det jeg trenger av den type tøy i garderoben. Lagt ned blazer forbud. Holder med over 20 stk tror jeg... hehe ;) Sees snart i Drammen eller Oslo ?

carinacharlotte said...

Hehe, da holder det kanskje med blazere for en liten stund hvertfall:-)
Moro at du har startet å blogge igjen da! Bor du i Oslo nå? Du får si fra neste gang du er i Drammen, så kan jeg si fra neste gang jeg er i Oslo :-)